#1 Skrevet Juni 7, 2007 Hei! Er det noe form for feil på Polo fra ca 1996 og oppover???? noe som er kjente problemer? KOrleis er det med rust på desse bilane? Har du noe du veit som er negativt/positift om desse bilane..... post det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Girkasser... Fordel om den er byttet, sjekk ihvertfall for lekkasje fra simmering på sjalteaksel.. Ruster gjør de også, særlig i karosseriskjøter, dører og hjulbuer. Ellers er det ofte dårlige bærearmsforinger foran, og dårlige eksosanlegg. Og, ja, girkasse... Ikke bli for skremt av lista ovenfor, det er bra biler dersom alt dette er ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2007 På polo'n jeg hadde for noen år siden røk girkassen. Ellers så var det veldig lite problem de to årene jeg hadde den i hvertfall. Men skulle den ryke så er det svindyrt å få tak i ny, jeg fant ei i tyskland til 13k. På møller skulle de ha 19k. Brukte er ofte vansklig å få tak i til en fornuftig pris siden de er så etterspurte. Dessuten vet du aldri hvordan de er behandlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...