#1 Skrevet Juni 7, 2007 Bilen er litt lat til tider rundt 4000 og opp, satte akkurat på et åpent filter kit fra flissundet med k&n filter, men vet ikke om det er lmm fordet? tempmåleren er død så vet ikke tillstand på tempføler og lamdaen er sikkert ikke ny. Noen som har erfart noe? hadde sikkert ikke vært dumt med en diagnostest heller. Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Det er jo ikke rart at bilen din er lat med det du nevner her Men hvilke problemer er det snakk om da? Fusking, trykkproblemer, lekkasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Det er jo ikke rart at bilen din er lat med det du nevner her Men hvilke problemer er det snakk om da? Fusking, trykkproblemer, lekkasje? Den holder igjen litt ved pådrag rundt 4000 og opp, vet ikke hva det er(enda)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Har du turbotrykksmåler så du får fulgt med om trykket siger? Da kan det mest sannsynlig være lekkasje i en slange eller noe annet på trykksiden av turbo. Er det noe røyk eller rykking når du gir gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Har du turbotrykksmåler så du får fulgt med om trykket siger? Da kan det mest sannsynlig være lekkasje i en slange eller noe annet på trykksiden av turbo. Er det noe røyk eller rykking når du gir gass? Ja har det, tror det faktisk kan sige litt der ja, går ned fra 1,1 bar til 1.0-0,9 og sånn, mulig jeg ikke fikk det tett ved luftmassemåleren også?? Ingen rykking elelr noe mye røyk.. Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2007 Er det mulig at det kan være bensinbumpa som er på vei, uler litt i baland også har jeg hatt høy lamda verdi. Kjørte litt i dag, og når jeg passerte 4000 i 2, holder den igjen litt og 3-4 gir dro den dårligere og så plutselig kom den litt i rykk og napp. Noen som har noen formeninger? Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2007 Stikk til et autorisert verksted eller til en kompis som har vag-com og få lest ut feilkoder. Ikke overrasket om det ligger kode på turtalls giver eller bankesensorer. Hadde et lignende problem med min, det løste seg ved bytte av to giverer som sitter montert ved overgang motor/gearkasse, på blokka. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2007 Ja tenkte litt på bankesensora eller lmm, har jo akkurat satt på k&n så.. Får vel høre om noen her med vag-com kan hjelpe meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...