Noen som har sekketralle til låns?

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg får ganske mange esker med meg på flyttelasset og tenkte jeg skulle være litt effektiv og lette arbeide med å kjøre flere esker omgangen. Ser på det som lite poeng å kjøpe meg en slik for kun engangsbruk. Så lurte jeg på om noen hadde en sekketralle til utlån søndag 1 juli? Henter den om morningen og leveres seinere på dagen

Pro_Line_Tralle.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en ide å oppgi hvor du trenger den (siden du bor to steder?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden han spør i Sør-trøndelag lokallag sin underside Trondheim er det vel kanskje greit å anta at det er i Trondheim, og ikke i Stavanger han trenger sekketrallen.

 

Jeg har forøvrig ikke sekketralle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kay har et poeng der. Men burde sef opplyse at det er i Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt en slik på Biltema til noen få kroner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

En slik en har jeg.

Syns den funker veldig bra og er ganske solid, og det er ikke noe problem å kjøre tunge ting på plenen f.eks :)

Kan fint frakte litt lengre eller høyere ting også, det brettet nederst kan felles frem slik at det blir lengre.

Den nederste platen bøyer seg litt akkurat når man skal løfte hvis man har på 4 dekk, men annet bør man vel ikke forvente, blir ikke permanent bøyd hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte ikke på biltema muligheten engang. Får vel gå til innkjøp av denne rimelige tralla.

Takk for tipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte ikke på biltema muligheten engang. Får vel gå til innkjøp av denne rimelige tralla.

Takk for tipset.

 

Den er helt grei den, ganske så solid i forhold til hva den koster hvertfall : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en du kan få låne hvertfall, om det skulle bli aktuelt :)

Men da må du varsle så jeg får henta tak i den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten heter det sekkehjul enten det befinner seg i sør- eller midt-Norge: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en du kan få låne hvertfall, om det skulle bli aktuelt :)

Men da må du varsle så jeg får henta tak i den :)

 

Takker for det, skal tenke på tilbudet ditt. Må bare vudere nytta jeg kan ha av den her "nede" også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.