Korleis demontere bak støtfanger på c4 avant?

Anbefalte innlegg

Noken som har ein enkel og grei forklaring på korleis eg får av støtfangaren bak på min s4?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er no drit før "du blir vant" til det, hehe..

Dra ut to gummiplugger i bagasjerom, over "dørken" ca der skinnene til hengerfeste går (med tanke på breddeposisjon) der er det gjennomføring til to brako skruer, skru disse ut, så finner du to fra undersiden av bilen, litt lengre ute på fanger.. deretter er det noen skruer i innerskjerm vel : klø : så er det klips i forkant av fanger (mot hjulbue) disse er ekle og kan knekke.. trykk inn fanger i topp og dra ut, må desverre være brutal...

Håper det går seg til, jeg fikk det til, men det er ubehagelig med de klipsene :( hehe..

(tror det er likt fra S6 til S4 : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig å forklare så jeg etter å ha lest innlegget, men brako skruene er skrudd inn i fanger fra bilen horisontalt bakover fra bilen, om det er mer til hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei litt klokare no.. Må innerskjermen av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.