#1 Skrevet Juni 7, 2007 Da har jeg fått mine nye sommerhjul. Hva mener dere om sort felg på en mørk bil ? PS: Ja, bilen skal senkes enda mere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Kult med mørk bil og felger med sort senter, men synes den ble litt FOR mørk. Mulig det bare er bildene som lyver litt, men eikene blir jo nesten ikke synlige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 huff, dårlig bilder ja.. Nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Blei en del bedre ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 tok seg bedre ut nå ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2007 Du MÅ jo senke mere mann!! Hehe, kødda... Dette ble meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2007 Synes det ble stilig jeg.. litt anderledes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2007 Meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2007 Tøøøøft! Ble kjempebra det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2007 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2007 Synes bilen ble kjempelekker, Kristoffer! Intet dumt valg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 8, 2007 Litt for mye av det gode for min del, men det ser helt greit ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 8, 2007 Litt for mye av det gode for min del, men det ser helt greit ut.. Det kalles stil, ikke bling bling dette:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 8, 2007 Litt for mye av det gode for min del, men det ser helt greit ut.. Det kalles gangstah.. Det skal være enkelt og fint. Kromen i fjor var egentlig kjempe tabbe av meg.. Aldri mere kromhjul.. Men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 8, 2007 Det kalles stil, ikke bling bling dette:rolleye: Om du førsta må ha en begrunnelse for at jeg synets det var greit men ikke mer? Kromfelger passer på mørke biler, mørke felger med kromkant passer flott på alt som er på den lysere og mer fargerike delen av fargeskalaen, men heldigvis er vi uenige, ellers hadde vi ikke hatt noe å "krangle" om her på forumet! Kristoffer: ikke bry deg om oss, sålenge du er fornøyd skal du ikke høre på noen som mener noe annet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 8, 2007 Her er bilen med 20" chrom fra i fjor. Jeg var jo fornøyd (i fjor) men nå er jeg 100% fornøyd med de nye felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 8, 2007 Krom kan blir for mye av det gode også.. Balanse er vel et nøkkelord, men her er det også store sprik hvor balansen ligger, både i meninger og utførelse.. Noen kromfelger passer en bestemt bil, men ikke en annen i samme kaross.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 8, 2007 Jeg spanderer en is om du soter de ekle små, blinkende firkantene på frontskjermene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 8, 2007 Jeg spanderer en is om du soter de ekle små, blinkende firkantene på frontskjermene dine Hmm, det kan være en god ide ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...