Hvem skal på Sommertreff på ACR 27-29 aug

Anbefalte innlegg

Skal forhåpentligvis dit med passat'en og en banebil...

Noen flere..håper på bedre vær enn sist gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spekulert litt på å dra, får se ann økonomien, brukte 16k sist jeg var på Mo:mad:

Hadde vært moro med et par runder på banen, men banebilen er ikke klar før tidligst neste år og Golfen er ikke helt frisk; termostat, bunnpanne pakning,simmering på kam må byttes igjen:rolleyes: må også finjustere tenningen, bruker ca. 2l på småkjøring nå:( .

Har en gal kompis som vil prøve go-karten sin der, får se, kanskje en dags tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..høres bra ut Bjørn!

Håper at timingen klaffer for banebilen som vi skal bruke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har kjøpt "bane"-bilen min tilbake, men så er ACR på arbeidsuka mi... : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer et gjeng fra Senja....Lotus Esprit,Subaru WRX+++

Blir vel å kjøre fletta av de fleste, igjen...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og brodern kommer. Tar med meg noen kompiser herfra Vadsø omegn om bilene blir ferdig. Bla:Supra (den sorte som var der sist) med nytt 500hk+ kit og en Bmw 327 Alpina turbo. Og endel andre Audier håper jeg.

Tommy Schönberg " TS-RACING" har lovt å komme, han tar nemlig med min bil fra Oslo. (Den er på treningsleir :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har endelig naboen hjemme på Sortland voknet opp, han kommer til Mo med sin nye Touareg V10 TDI ;)

http://www.sommertreff.no/pameldte.htm

Ellers så ser det bra ut for treff, tror det er ganske mange flere en påmeldte som kommer og været håper jeg blir bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Beddari

Nå har endelig naboen hjemme på Sortland voknet opp, han kommer til Mo med sin nye Touareg V10 TDI ;)

http://www.sommertreff.no/pameldte.htm

Ellers så ser det bra ut for treff, tror det er ganske mange flere en påmeldte som kommer og været håper jeg blir bra.

Høres bra ut Øystein!!

Får bare håpe på bedre vær en sist gang. har lagt meg opp på utstilling (ikke at jeg får noen pris) men får se om det ikke blir noe banekjøring også. Få fikset noen ekstra dekk så ordner det seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen blir klar kommer jeg muligens..? Hadde vært vanvittig moro! Har aldri vært der før, hørt at det er en bra bane?

Mvh

Sigmund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det din bil som står inne hos TS-RACING nå ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det din bil som står inne hos TS-RACING nå ?

Jepp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er d min mørke blå som står ved siden :)

Hørte d skulle bli bra d der,

ACR er en sinnsykt rå bane, ingen råere i Skandinavia, kom om du kan. Opplevelse for livet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme. Hva skal gjøres med bilen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt små justeringer etter trimingen i Påsken. Er ikke bare å kjøre innom når d er 2500km en vei.

Måte slipe alle ventilene etter forrige eiers eksperiment med bensin trykksregulator.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt små justeringer etter trimingen i Påsken. Er ikke bare å kjøre innom når d er 2500km en vei.

Måte slipe alle ventilene etter forrige eiers eksperiment med bensin trykksregulator.

Begynner å gå bra 1.8T'en din nå da Øystein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får håpe den går bra nå , gleder meg til å få den igjen.

Er jo snurre ++++++ og masse mer til mange hester så d burde begynne å røre på seg nå.

foran.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får håpe den går bra nå , gleder meg til å få den igjen.

Er jo snurre ++++++ og masse mer til mange hester så d burde begynne å røre på seg nå.

Ser jo flott ut!! Antydning til hk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HK det veit æ ikke men rundt 320hk + , er godt for 400+ med rette dyser og skifte av råder. Kommer vell når lotto går inn. Skal bli artig å se hvordan det går iforhold til min gamle bil som brodern har nu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres meget bra ut!

Sett værvarslinga? hmm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.