#1 Skrevet Juni 8, 2007 En kompis av meg har en Octavia som er tom for kjølemedium. Hvor kan han fylle i Osloområdet/Nedre Romerike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2007 Hva med Norsk kjøleservice (tror jeg de heter) da? De holder i hvertfall til i Brobekkveien 102 på alnabru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2007 Hvis du er interessert i å få gjort det svart så kan jeg sikkert sette deg i kontakt med en som gjør det for 800,- Han gir meget god service, og hjalp meg med å feilsøke gratis, da jeg hadde en lekasje, og måtte fylle opp en gang til, da fikk jeg det for 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2007 Thorleif Aas Bilklima, brobekkveien 104a http://www.bilklima.no/velkommen.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2007 Det var det det hette ja. Takk Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Hvis du er interessert i å få gjort det svart så kan jeg sikkert sette deg i kontakt med en som gjør det for 800,- Han gir meget god service, og hjalp meg med å feilsøke gratis, da jeg hadde en lekasje, og måtte fylle opp en gang til, da fikk jeg det for 400,- Høres mer enn interessant ut. Hvor holder denne karen til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...