#1 Skrevet Juni 8, 2007 Ser at me har rabattavtaler med Bergen Varebil og Kvikk Mekk AS... Er dette firmaer som eksisterer? Finner ikkje noko kontaktinfo verken på denne sida eller på gulesider.no! Har me nokon gode rabatter på hjulstillingskontroll i Bergen? Mvh Roar Hylland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2007 Dette lurer jeg også på. Har nett kjøpt nye felger så har lyst til å få sjekket hjulstillingen sånn at jeg ikke sliter ut de nye dekkene unødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2007 ER-An på Søfteland er billige , vet ikke om vi har avtale , men jeg betalte 990,- ifjor. http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?bc=220&lineId=Z0013BW8&q=er+an+hjulstilling Hyggelige folk! Anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2007 Ok Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2007 Bergen varebil Damsgårdsv. 139 5162 Laksevåg Tlf: 55 34 21 30 Kvikk Mekk Litleåsveien 4 tlf: 55192555 Åpningstider: Mandag – fredag 10 – 22 Lørdag 10 – 20 Søndag 10 – 22 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Jeg fant ut at Kvikk Mekk står oppført som Teigland Mek. på gulesider.. Ellers fikk jeg ikke noe svar på telefonen der ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...