Hva foretrekker dere av senk?

Hvordan foretrekker dere å senke?  

66 stemmer

1. 1. Hvordan foretrekker dere å senke?

• Hjulene likt i hjulbuene foran og bak
      59
    • Lik avstand fra kanalen og ned til bakken foran og bak
      7

Anbefalte innlegg

Som de fleste sikkert har fått med seg så er det ikke alle biler som hjulbuene står likt i karosseriet foran og bak. det vil si at om man senker så kanalene er like høyt over bakken foran og bak så kan man risikere at bakhjulet stikker opp i skjermen mens det er god klaring foran. Om man senker så hjulene ligger likt i hjulbuene så får man ofte "stuk" på bilen.

Hva foretrekker medlemmene? Like høyt foran og bak i hjulbuene eller like høyr foran og bak målt fra kanalen ned til bakken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syntes det er litt tøft når bilen står litt på tippen.. ser etter min mening litt mer sinna ut: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være enig der, men om man skal gå for solid senk så er det ofte vanskelig å unngå at bakhjulet ligger lengre opp i hjulbuen enn foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ordnes med senkeskåler foran og ikke bak? Eller tar jeg feil da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ordnes med senkeskåler foran og ikke bak? Eller tar jeg feil da?

Snakker ikke om hva som er mulig. Med justerbart så bestemmer man jo enkelt selv hvordan man vil ha det. det jeg spør etter er hva folk foretrekker av lik senk i hjulbuene eller lik senk foran og bak slik at bilen er rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det stortsett er penest når dekket ligger ca. kant i kant med hjulbuen...

Syns ikke det blir så pent når halve dekket forsvinner oppi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det stortsett er penest når dekket ligger ca. kant i kant med hjulbuen...

Syns ikke det blir så pent når halve dekket forsvinner oppi.

Det kan jeg være enig i, men når man senker slik så får man somregel stuk på bilen.

Noe jeg ikke syns er så fint bestandig.

Optimale hadde vært at hjulbuene var like foran og bak slik at bilen var rett selv om hjulene lå likt i hjulbuene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får bygge om hjulbuene da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes faktisk min egen bil er helt perfekt senket jeg da... Så og si 100% likt bak og forran. Dekket er også så vidt opp til hjulbuen. Ikke for mye og ikke for lite...

3c4675290de7e2e4e1cd5511f566fa5a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig liker jeg at det er likt i hjulbuen foran og bak, og at det er en liten glippe mellom dekket og hjulbuen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.