#1 Skrevet Juni 8, 2007 Her er film fra banekjøring på Gatebil på Våler i mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2007 Her er film fra banekjøring på Gatebil på Våler i mai. bra film! å takk for å ikke har lagt musikk over all den deeilige motor musikken: smil : possja virka fresk! mye effekte er det i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2007 benka han ikke 503 hester på gatebil messa lillestrøm tro? med mindre han har gjort noe med den siden! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2007 Sprøtt å tenke på understell og vekt når man ser sånne filmer. Jeg har vesentlig lavere fart gjennom svingene enn det Hans har og ennå har ikke jeg sjans til å holde samme spor som han gjør. Bra kjørt og bra film. Skulle bare vært litt bedere kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2007 Sprøtt å tenke på understell og vekt når man ser sånne filmer. Jeg har vesentlig lavere fart gjennom svingene enn det Hans har og ennå har ikke jeg sjans til å holde samme spor som han gjør. Bra kjørt og bra film. Skulle bare vært litt bedere kvalitet. Ehh kjører ikke du en relativt høy s6 stationwagon med vinkelrett 8er ? også syns du det er rart at du ikke klarer å holde samme linje som en ganske heftig påkosta Porsche turbo tross litt lavere fart! Jeg syns ikke det var fullt så rart da !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Nei jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. KSkjønner det utmerket godt. Det jeg sier jo. Det er sprøtt å tenke på hvor mye det har å si når du ser det på den måten man gjør i filmen her. Dette beviser jo bare hvor utrolig mye riktig understell og lav vekt har å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2007 Understell betyr mye og vekt enda mer. Bilstein PSS 9 understellet er jeg veldig fornøyd med. Nå veier bilen 1450 kg, så det er ikke noen lettvekter. Boxermotoren gir bilen et veldig lavt tyngdepunkt som gjør mye med svingegenskapene. Bilen er snill å kjøre til et visst punkt deretter er den mye mer krevende enn quattroer også på asfalt. Men gøy er det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...