#1 Skrevet Juni 8, 2007 Hei, Kjører for tiden brutterns A4 1.8 , men her er det problemer! Bilen starter helt fint når jeg skal dra på jobb, men seinere på dagen, etter å ha stått i solsteika i flere timer, vil plutselig ikke bilen starte igjen. Det kommer ikke strøm til startmotor, og da er det vel startsperra som er på. har sletta feil med vag-com, men feilen kommer tilbake ganske fort igjen. Hva gjør at startsperra kommer på? Kan varme påvirke dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2007 Ofte sett feil er leseringen på tenningslåsen, hva slags feilkode får du opp? Det pleier å være dårlig kontakt til leseringen og kan fikses med lodding eller ved å kjøpe en ny. EDIT: Det hjelper å lese før en poster... Beklager, overså at du hadde skrevet at starteren ikke fikk strøm - Det er ikke pa grunn av startsperren i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2007 Skal sjekke feilkoder igjen nå, bare sletta alle her en dag pga mye som er fiksa ved hjelp av gammel type feilsøking (prøv og feil). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2007 Vet ikke om det har noen verdi, men når jeg testet en nøkkel jeg har liggende til A4'en min som er kuttet men ikke programert starter bilen som normalt men dør etter ca 3 sekunder . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2007 er nokk startmotor lr elektriske delen på tenningslåsen som er defekt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Heller mot tenningslåsen da, siden blien akkurat starta fint og gikk så lenge jeg ville. NEste gang jeg skulle starte igjen ville den ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2007 er nokk startmotor lr elektriske delen på tenningslåsen som er defekt .. Støtter den teorien hvis startmotor IKKE går rundt. Hadde det vært startsperra skulle motoren starta for så å stoppe etter 2-3 sek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2007 Kanskje ikke som en overaskelse til dere: Startsperra kom ikke opp igjen etter sletting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2007 prøv å trille den i gang. eller sett pluss på styre strømmen på starter, da skal starteren dra rundt motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2007 Trille igang går fint, startsperre ute av bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...