#1 Skrevet Juni 9, 2007 Hei! Ytre drivleddet på høyre side foran har gått dukken og jeg har litt problemer med å finne nytt leddsett. Har sjekket med alle de store leverandørene av slitedeler i Norge (kolberg, s&b, hellanor osv) men ingen av dem finner noe som passer bilen. Er det mulig at det er likt på Audi 80Q 2.8V6? Hvis noen vet noe om dette så spytt ut. Noen som kanskje har et ledd liggende? Må kanskje kjøpes orginalt? Mvh Jim Øktner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Bumper denne da jeg ikke har funnet noe drivledd noe sted. Noen som vet om en Coupe Q 2.8 eller 2.3 20v som står på en hugger et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2007 Fortsatt ingen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2007 Her er iallefall noen som har drivaksel, kanskje er de komplett med drivledd. http://www.bruktbildeler.com/2002/bildeler.asp?huggeri=Alle+huggerier&bilmerke=00&merkenavn=AUDI&biltype=000513&typenavn=80%2FS2+92-95&bildel=0382&delenavn=DRIVAKSEL+HF&huggernavn=Alle+huggerier+som+har+delen&modus=Resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2007 Er det mulig at det er likt på Audi 80Q 2.8V6? Det er samme på sedan/avant som på Coupe ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2007 Det er hvertfall ikke likt på 90 20v.. Den er for tynn (27mm) og min er 31mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2007 Her er iallefall noen som har drivaksel, kanskje er de komplett med drivledd. http://www.bruktbildeler.com/2002/bildeler.asp?huggeri=Alle+huggerier&bilmerke=00&merkenavn=AUDI&biltype=000513&typenavn=80%2FS2+92-95&bildel=0382&delenavn=DRIVAKSEL+HF&huggernavn=Alle+huggerier+som+har+delen&modus=Resultat Da takker jeg fordet. Hadde visst oversett den. Nytt drivledd på vei i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...