#1 Skrevet Juni 9, 2007 Vel, trenger komplett trykkside til s2. Har på følelsen av at mer enn en slange er skyld i lekasjene. Noen som har liggende etter at de har oppgradert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2007 Vel, trenger komplett trykkside til s2. Har på følelsen av at mer enn en slange er skyld i lekasjene. Noen som har liggende etter at de har oppgradert? 3b og aby har ikke lik trykkside bare slik du veit det. ikke mye som skiller,aby har større kjøler en 3b og dermed blir det litt andre tilkoblinger på slangene. Nå vet ikke jeg hva slags motor du har da men, 3b ic går ikke på en aby bjelke og aby ic går ikke på en 3b bjelke.Litt greit å vite ..Sorry for litt offtopic. Nå har jo jeg kappet mine slanger så dem er ubrukelig, men skulle jo tru at noen har sånt liggendes. Det blir jo trimmet s2`er over hele norges land for tiden. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2007 3b og aby har ikke lik trykkside bare slik du veit det. ikke mye som skiller,aby har større kjøler en 3b og dermed blir det litt andre tilkoblinger på slangene.Nå vet ikke jeg hva slags motor du har da men, 3b ic går ikke på en aby bjelke og aby ic går ikke på en 3b bjelke.Litt greit å vite ..Sorry for litt offtopic. Nå har jo jeg kappet mine slanger så dem er ubrukelig, men skulle jo tru at noen har sånt liggendes. Det blir jo trimmet s2`er over hele norges land for tiden. Mvh Om noen har målene så kan jeg jo sjekke. Motoren er en AAN med 3b innsug. Bastard mao. det mest geniale hadde vært om noen hadde hatt ic med bjelke å låne bort ett par timer. Vet jo aldri om røret i bjelken har fått seg en kakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2007 Sett trykk på systemet da så finner du jo ut hvor det lekker henn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2007 Sett trykk på systemet da så finner du jo ut hvor det lekker henn... Har nå trykktestet fra slangen som går fra turbo -> ic & opp til spjeldet. Får ikke opp noe trykk fordi alt går via resirkventilen inn på turbo igjen. Skal det være sånn? Trodde resirk skulle være tett når bila er avskrudd.. Det siver også i overgangene fra ic-innsugsrør. Tror det største problemet ligger her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2007 Har du skrudd av slangen UT av turbo å trykktestet derrifra? Prøv å skru av KUN LMM og luftfilter, så trykktester du der hvor LMM er koblet til Da blir det litt mere riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2007 Har du skrudd av slangen UT av turbo å trykktestet derrifra? Prøv å skru av KUN LMM og luftfilter, så trykktester du der hvor LMM er koblet til Da blir det litt mere riktig da må jeg få bygd om trykktestern til 76mm & montere ny belg der for den er litt sprukket. Noen som har org. innsugsrør & slangen fra røret-IC så send meg en pm eller skriv her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...