#1 Skrevet Juni 9, 2007 Hvor får jeg tak i en nippel som skal på turboen? Er en tur slange som skal innpå.. Legger ved bilde, der du ser inngangen på turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2007 Halla! Vi kjøpte vår på GIK turbo ihvertfall! mvh Rismoenbros 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2007 Halla! Vi kjøpte vår på GIK turbo ihvertfall! mvh Rismoenbros Ligger i Kongsberg ja. Må da være noen i Oslo som kan ha slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2007 Hør med Paul Guillen, kan hende det ligger noe i en skuff hos han.. Han er medlem i klubben, finner han i registeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2007 Hør med Paul Guillen, kan hende det ligger noe i en skuff hos han.. Han er medlem i klubben, finner han i registeret Yes, skal høre med ham. takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2007 Kunne event kjøpt med til deg fra GIK, da jeg ofte er i Kongsberg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2007 Når skal du dit? Setter pris på at du prøver å hjelpe Tom. Tror kansje de kan ha på Høvik også?: http://www.turbo.no/index2.htm Dette er hva som var med i olje tilførsel kittet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2007 Bare hyggelig å kunne gi noen litt hjelpe Hvis du ringer til GIK så delen ligger klar, så kan jeg fyke innom å hente den for deg. Da kan du plukke den opp i Oslo på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2007 Bare hyggelig å kunne gi noen litt hjelpe Hvis du ringer til GIK så delen ligger klar, så kan jeg fyke innom å hente den for deg. Da kan du plukke den opp i Oslo på onsdag DITT tlf nummer? Litt enklere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2007 Garret turboer skal vel ha restriktor på oljetilførsel?? De liker ikke så høyt oljetrykk,vet iallfall at Garret GT-serien med kulelager MÅ ha restriktor. Ville sjekket opp dette Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2007 De skal ha to stk ja, om det er dobbelt kulelagret ivertfall, kanskje alle skal? Men det vet kanskje Kristian om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2007 Ha r prøvd å finne bilder på like kit. Her ser det ut som om det er skrudd rett ned i turboen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2007 Snakket med GIK. Hun dama i telefonen fikk en teknikker til å se på bilde her på forumet, og han viste hva jeg skulle ha. Hun sa det var raskest å putte dette i en konvolutt og sende i dag:) Prøvde å ringe deg Tom, men uten hell. Uansett så ordner det seg forhåpentligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2007 Da har jeg akkurat prøvd å ringe deg tilbake, men uten hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2007 Da har jeg akkurat prøvd å ringe deg tilbake, men uten hell Takker for samtale Tom. Snakket med GIK i stad. Var ingen entrings nippel ne i turboen. Men en pakning skal sitte der, og det var dette som skulle være på. Så han sa jeg ikke skulle bekymre meg for det:) Ser sikkert slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 12, 2007 Takk for samtalen i går ja, det var hyggelig Kristian. Regner med du har fått/ får delene i dag, så det blir montering i kveld?! Kom også på en annen ting som du kunne ha gjort hvis du skulle hatt delene med en gang. Kunne fått GIK til å sendt de med Timexspressen, så kunne du plukka de opp på galleriet (buss-terminalen). Tror bussen tar 100,- for det, men da hadde du hatt det i løpet av ca 2 timer. Greit å vite til en annen gang jeg ikke kan ta med Lykke til med kveldens økt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 12, 2007 Joda, trofaste Posten kom i dag den.. En bunke reklame og 2 regninger..... Får vel gjort endel i kveld uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 12, 2007 Så du fikk de ikke i dag???! DET var jo forbanna kjipt da... Skulle nok fått sendt de med bussen, så hadde du hatt de i går Men litt seint det nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 14, 2007 Vel, jeg jobba i hele går, så ingenting ble gjort. Men i dag kom det ei pakke. Så da blir det kansje montering. Men uten bil må man sykle eller ta t-bane. Og ta t-bane i 2 mil for å sette på en nippel, det gidder man ikke. Men uansett, så har jeg den. Jammen mye fjas og prat bare for en nippel denne tråden her, HAHA.. Uansett umåtelig hyggelig med hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...