Olje nippel til Garrett turbo

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i en nippel som skal på turboen? Er en tur slange som skal innpå..

Legger ved bilde, der du ser inngangen på turboen.

vw Min VR6 Turbo montering 7-6-07 008.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla!

Vi kjøpte vår på GIK turbo ihvertfall!

mvh

Rismoenbros

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla!

Vi kjøpte vår på GIK turbo ihvertfall!

mvh

Rismoenbros

Ligger i Kongsberg ja. Må da være noen i Oslo som kan ha slik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Paul Guillen, kan hende det ligger noe i en skuff hos han.. Han er medlem i klubben, finner han i registeret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Paul Guillen, kan hende det ligger noe i en skuff hos han.. Han er medlem i klubben, finner han i registeret :)

Yes, skal høre med ham. takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne event kjøpt med til deg fra GIK, da jeg ofte er i Kongsberg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal du dit? Setter pris på at du prøver å hjelpe Tom. Tror kansje de kan ha på Høvik også?:

http://www.turbo.no/index2.htm

Dette er hva som var med i olje tilførsel kittet:

vwMinVR6Turbomontering7-6-07.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne gi noen litt hjelpe :) Hvis du ringer til GIK så delen ligger klar, så kan jeg fyke innom å hente den for deg. Da kan du plukke den opp i Oslo på onsdag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne gi noen litt hjelpe :) Hvis du ringer til GIK så delen ligger klar, så kan jeg fyke innom å hente den for deg. Da kan du plukke den opp i Oslo på onsdag :)

DITT tlf nummer? Litt enklere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garret turboer skal vel ha restriktor på oljetilførsel?? De liker ikke så høyt oljetrykk,vet iallfall at Garret GT-serien med kulelager MÅ ha restriktor. Ville sjekket opp dette Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal ha to stk ja, om det er dobbelt kulelagret ivertfall, kanskje alle skal? Men det vet kanskje Kristian om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha r prøvd å finne bilder på like kit. Her ser det ut som om det er skrudd rett ned i turboen..

vw kinetic kit.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med GIK. Hun dama i telefonen fikk en teknikker til å se på bilde her på forumet, og han viste hva jeg skulle ha. Hun sa det var raskest å putte dette i en konvolutt og sende i dag:) Prøvde å ringe deg Tom, men uten hell. Uansett så ordner det seg forhåpentligvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg akkurat prøvd å ringe deg tilbake, men uten hell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg akkurat prøvd å ringe deg tilbake, men uten hell :)

Takker for samtale Tom.

Snakket med GIK i stad. Var ingen entrings nippel ne i turboen. Men en pakning skal sitte der, og det var dette som skulle være på. Så han sa jeg ikke skulle bekymre meg for det:)

Ser sikkert slik ut:

VW VR6 Turboside nippel.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for samtalen i går ja, det var hyggelig Kristian. Regner med du har fått/ får delene i dag, så det blir montering i kveld?! :) Kom også på en annen ting som du kunne ha gjort hvis du skulle hatt delene med en gang. Kunne fått GIK til å sendt de med Timexspressen, så kunne du plukka de opp på galleriet (buss-terminalen). Tror bussen tar 100,- for det, men da hadde du hatt det i løpet av ca 2 timer. Greit å vite til en annen gang jeg ikke kan ta med :) Lykke til med kveldens økt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, trofaste Posten kom i dag den.. En bunke reklame og 2 regninger.....

Får vel gjort endel i kveld uansett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du fikk de ikke i dag???! DET var jo forbanna kjipt da... Skulle nok fått sendt de med bussen, så hadde du hatt de i går :) Men litt seint det nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg jobba i hele går, så ingenting ble gjort.

Men i dag kom det ei pakke. Så da blir det kansje montering. Men uten bil må man sykle eller ta t-bane. Og ta t-bane i 2 mil for å sette på en nippel, det gidder man ikke.

Men uansett, så har jeg den.

Jammen mye fjas og prat bare for en nippel denne tråden her, HAHA..

Uansett umåtelig hyggelig med hjelp.

vw Min VR6 Turbo montering 7-6-07 018.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.