#1 Skrevet Juni 9, 2007 Som det står i overskriften : vurderer sterkt å kjøpe meg avbartagert hengerfeste på ebay.de . Har jo sett at det er flere her som har gjort dette og spart mye penger. Problemet er jo at mine tyskkunskaper suger noe alldeles: gråter : så skal jeg få til dette så trenger jeg hjelp:tilber: Vil ha ett hengerfeste fra Westfalia ( samme som orginalt mener jeg ?) hvor jeg kan ta av kroken da jeg har ryggesensorer.Det skal da sitte en bryter på hengerfeste som slår av ryggevarsler når krok blir satt på. Også fint med totalpris(sånn ca) Dette gjelder en 2004 A6 1.9tdi avant. Håper noen kan ta seg tid til å hjelpe meg med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2007 Hengerfeste innkjøpt , tråd kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2007 Jeg følger med, håper du legger ut info etterhvert hvordan dette ble. Er interessant for flere dette tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2007 Ble ikke kjøpt fra tyskland alikevel. Kjøpte på møller , pga. stor usikkerhet med ledningsett da jeg har ryggesensorer og varsel for defekte lyspærer i comp. på instr. panel. Tok ikke sjangs på at tyskland leverte riktig deler for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2007 Ble ikke kjøpt fra tyskland alikevel. Kjøpte på møller , pga. stor usikkerhet med ledningsett da jeg har ryggesensorer og varsel for defekte lyspærer i comp. på instr. panel. Tok ikke sjangs på at tyskland leverte riktig deler for å si det sånn. Om du kjøpte på Møller Bil asker og bærum så var det bare hyggelig å kunne hjelpe. med rigktig del og rabatter. martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...