#1 Skrevet August 5, 2004 Kul ombygging til roadster, med midtmontert 24V VR6 med T3 turbo. http://dsp.fr.st.free.fr/en/car/corrado.htm http://www.dsp.fr.st/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2004 Stilig sak det der, litt vel firkantete foran, men ellers pen. 24v Vr6, hvilke biler ble disse motorene levert med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2004 Fronten ble litt for kantete, så ut som noe lego saker... I mine øyne hadde en RS2 front sett bedre ut, men jeg har ikke gått lei den saken der enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2004 DEN var nydelig den!!! *sikle sikle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2004 Fronten var noe spesi, men resten av bilen ser syk ut. Høy vilha-faktor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2004 Noen som vil gi meg stolene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2004 Det frontfangeren var det støggeste jeg har sett! Men det var fett med roadster Corrado. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2004 Opprinnelig postet av Lasse Magnussen Det frontfangeren var det støggeste jeg har sett! Men det var fett med roadster Corrado. Tøff bil..men ikke fronten da..hmm.. Denne fronten har en m3 e36 cab i troms også..var og viste seg sist fredag... gale mannen betalte over 500k for den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg gale mannen betalte over 500k for den.. Sykt dyr frontfanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2004 Så ut som den var litt inspirert av Audi TT Roadster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim 24v Vr6, hvilke biler ble disse motorene levert med? Golf 4, Bora, Sharan, Caravelle, Leon som 2.8 liter, Beetle RSi, Golf R32, Phaeton, Touareg, A3, TT og Cayenne, da som 3.2 liter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Golf 4, Bora, Sharan, Caravelle, Leon som 2.8 liter, Beetle RSi, Golf R32, Phaeton, Touareg, A3, TT og Cayenne, da som 3.2 liter. Steike:D , Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...