Vestfold: Krasjet Scirocco

Anbefalte innlegg

På sandefjordsveien i dag så kjørte jeg forbi en Scirocco som hadde fått seg en stygg smell på høyre side, er det noen her som har vært uheldig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..er jo ikke så mange av dem..sort med hvite felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke hvite felger.

Tror også at det var litt styling på den.

Har nok vært utenfor veien da den også hadde gress på venstre bakk felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæhæhæhæ =)

"

bilvelt i kilgata??!!

Skrevet av: Kornelius, 03-06-2007 21:40:04

Hvordan kan en bil VELTE i kilgata? mista'n balansen??! Jeg har aldri sett en bil som bare velter. Var det noen som kom borti den? også velta den OPPÅ et tre? velta den oppover? og landa på treet??!? Nei, dette er det sjukeste siden den første Blues Brothers-filmen"

Fantastisk av Journalisten å skrive : "og veltet deretter oppå et tre" =)

hahaha !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var det. Så regner med at den har funnet en ny lykkelig eier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lo GODT og LENGE av den kommentaren der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passe å skrive.. får sikkert Pulitzer prisen for den artikkelen der,journalisten..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var selv å hentet en bil på viking for en og en halv uke siden og så denne sto under en presenning på intauingsområdet. jeg snakka litt med han på viking som hadde hentet sciroccoen. han fortalte at når han skulle fjerne bilen fra stedet hadde han to valg..

det ene var å kappe ned treet slik at han skadet bilen minst mulig og fikk bilen på hjula igjen eller å bare feste kroken på slepefeste å dra bilen ut fra treet. siden det ikke var noen andre enn eier til stede og det ville ta tid å kappe ned treet og bilen var såpass skadet tok han bare å dro bilen opp fra treet slik at den braste ned på alle fire hjula igjen: haha : tror denne karen som kjørte bilen hadde liiiiitt høyere fart enn det han skulle ha da dette skjedde:p står til salgs nå på finn.no mener jeg til 4.500,-

er ikke en umulig oppgave å redde denne sciroccoen om det er noen som ønsker det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen bilder på finn. Stakkars : gråter :

Ser sikkert ikke helt fin ut på andre siden heller etter at de dro den ut... Kan hende han har satt opp prisen på den for nå stod den til 8.000,-

23_1659168295.jpg

23_-539637045.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.