#1 Skrevet Juni 9, 2007 jeg skal bytte til senkefjærer på 80'`n min nå til uka. det jeg lurer på er hvordan det er å få byttet de foran?, mye plunder?(har ikke kikket der enda), og om det vil se bra ut med 40/40 senk på bilen? link til hvordan den ser ut uten senkefjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 Hele fjørbeinet må av såklart. Du skrur av braketten til bremserøret som siter på fjørbeinet, da slipper du klunder med luft i systemet og lignende. Du gjør nok dette på en liten kveld. Fjørklemmer anbefales Forresten, du må ha spesialverktøy på demperene forran for å få av fjørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Fikk du bytta fjærene ? Jeg bytta på en 80 i går.. men ble nye støtdempere og. Når jeg skulle trekke ut støtdemperne fra fjærbenet, delte toppen av støtdempern seg slik at all oljen rant ut.. De var sikkert defekte fra før, men vær forsiktig når du trekker ut støtdempern, hvis du enda ikke har skiftet da. Fjærklemmer er et must, ellers blir det mye banning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Vegard har byttet. Ser bra ut nå. Min bil er neste. skal bli morsomt tenker jeg... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...