#1 Skrevet Juni 10, 2007 På Opera-felgene mine er ventilen gjort slik at den skal se ut som en av skruene som holder de to delene av felgen sammen. -Dermed kommer jeg ikke til for å sjekke trykk med standard munnstykke á la Shell. Noen som vet om det finnes nå slags form for overgang /eller har andre nyttige tips til saken?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 Hei! Biltema har (33-4300) Og sykkelutstyrsforretninger også, fordi noen sykler med bilventiler har samme problem. Google på ventilforlenger, så finner du masse. (Jeg antar at du har vanlig ventilmunnstykke men at du ikke kommer til?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2007 Fulgte med ventil forlengere på mine felger fra OZ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2007 Ok, så disse kan skaffes fra Oz sikkert? Har ikke kompressor selv, så jeg skulle helst hatt noe jeg kan bruke på shell. -Skal stikke innom sykkelsjappa i første omgang å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2007 Ok, så disse kan skaffes fra Oz sikkert? Har ikke kompressor selv, så jeg skulle helst hatt noe jeg kan bruke på shell. -Skal stikke innom sykkelsjappa i første omgang å se. Du kan jo bare spørre meg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...