Anbefalte innlegg

Siden jeg ga opp å bytte fjærer på min bil,tenkte jeg at ett verksted skulle få den jobben.

Fikk " litt" bakoversveis da de nevnte prisen.

De skulle ha 6300 kr for å bytte 4 fjærer!!

De regnet 5 timer foran og 4 timer bak i arbeidstid. Dette er ikke ett Audi verksted,men ett seriøst verksted her i Hammerfest. Tror bilen blir stående på normale fjærer en stund til ja.

Noen som har fått gjort den jobben på verksted før og til hvilken pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De regner 4 timer på å bytte fjærer bak? Jeg brukte 1 og halv time bak på min. FØRSTE GANG, og da vasket jeg ALLE deler, å fiklet litt og tok meg god tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var da ekstremt dyrt! ikke pokker om de klarer og bruke så lang tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jaggu dyrt ja.Brukte 5 timer på fjærer og dempere,har aldri prøvd det før.Er jo bedre å holde på ei uke,enn å la verksteder som opererer med sånne priser få jobben.Var dette inkl.forstillingskontroll?Koster vel 1200-1300 kr det også.Mitt råd er,kjøp en kasse øl og gjør jobben selv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dyrt ja, en kollega fikk pris på 5500 på bytte av fjærer bak på en gammel Opel Astra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dyrt ja.

Jeg skiftet fra original til nye gassdempere og 35 mm senkesett på min golf 3, da måtte jeg ha av fjærene på de gamle demperene, sånn at jeg kunne ta muttere osv, og den beskyttelses masjetten på demperen.

Jeg brukte 2 timer og 15 min på alle fire demperene:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 4 kvelder på å bytte fjærer på 80, GTE`en min med god hjelp fra kompiser og godt med verktøy... men da satt ALT fast. Til sammenligning brukte jeg under 1 time på å bytte alle 4 fjærene på en golf 2 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris får du hos merkeverksted da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi brukte 3 timer på Boraen min, foran og bak. Det var inkludert en snartur inn til Ski for å kjøpe fjærklemmer + pølsespisepause. Så 9 timer total var LITT lang tid spør du meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer? tvilsomt. Er det ikke samme opphenge på 100 som på 80`en? jeg brukte 40 min på å bytte demper på en 80 på jobb. Å bak så det enda enklere ut. Tror de er glad i kaffe de der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

host host hark.....fy f....for en pris......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.