#1 Skrevet Juni 10, 2007 Da tok det ikke mer en 3uker før ene felgen var kantkjørt Så det jeg lurer på om noen veit om noen firma`r som kan rette opp disse skadene til en fornuftig pris? Her ser dere et bilde av skadene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 Østfold Felgteknikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2007 Takker. Skal se om jeg får ringt dem imorra. Og høre hva prisen blir. Men så at det var i østfold. Er ikke noen andre som veit om noe nærmere Notodden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2007 De er billige og flinke! Koster ikke rare summen å sende en felg nedover, uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2007 Har du ringt å hørt på pris på å rette kankjørte felger.? Har en felg som har fått litt junling selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2007 Jeg har hørt på pris på å fikse fire felger, hvorav den ene har en gigantisk skade/hakk på ytterringen, samt å fjerne møkk og bremsestøv mellom alle skruene foran og fikse småsår på ytterringene på alle felgene, og dette kom da på 3000kr, noe jeg ser på som ytterst billig. De må da fylle inn ny masse og fikse kanten like blank og fin på den verste felgen. Prisen var forutsatt at jeg skrudde løs alle skruene på framfelgen selv (3-delte). Bilder av den verste felgen (forøvrig ikke min skyld): Ring de og hør, eller send en mail med bilder, så får du fort et prisoverslag. De folka vet hva de driver med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2007 det vil jeg si var billig.! da sender jeg en mail med no bilder så får vi se hva det kommer på. kan få en ny felg til 1500 kroner. mn det er jo kjedelig å kjøpe ny felg for no småskader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2007 Oi Oi.. Var litt mer skada en min.. hehe FIkk ikke ringt dem idag. Skal prøve imorra. Så får vi se hva dette her vil koste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2007 her er skaden min: bh : Sende en mail og håper på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2007 her er skaden min: bh : Sende en mail og håper på svar. http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/DSC00387.jpg http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/DSC00389.jpg Jeg har så og si samme skade på min.. De skulle ha 600kr felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2007 Oi Oi.. Var litt mer skada en min.. hehe FIkk ikke ringt dem idag. Skal prøve imorra. Så får vi se hva dette her vil koste Temmelig brutal skaden min, ja:( De fikser deg garantert en bra pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2007 Jeg har så og si samme skade på min.. De skulle ha 600kr felgen Hva er med i den prisen da? Kun retting? Eller lakkerer de også felgen? Isåfall er det jo knallbillig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2007 http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/rimrepair.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...