#1 Skrevet Juni 10, 2007 Jaja sånn kan det gå.... Skulle bare opp på mc donalds lagunen å kjøpe is. På veien hjem trykket jeg litt ekstra på pedalen for at isen ikke skulle smelte.... Blålys..... "Ta med førekortet å kom bak i den uniformerte bilen" Jeg var sikker på at nå ryker lappen... 109km i 80 sonen... 6500 kr fattigere og 2 prikker, er veldig fornøyd med at jeg forsatt har førerkort.. Jeg kommer til å tenke meg om to ganger før jeg trykker på pedalen igjen... Kom hjem med smeltet is.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 Vi kalte sånt "søndags fast-food race" en gang i tiden, dog i mer landlige omgivelser og betydelig mindre sjans for å bli tatt.. Greit at ferie pengene er på vei da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2007 Utrolig kjipt det der ass... Endelig godt at lappen er i behold da! Men hvordan ble det da? Smeltet isen eller spanderte du en på onkel politi? Ekke mye kult.... 6500,- er jo en skvett kronasjer også igrunn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2007 Isen smeltet mens jeg satt i onkel sin bil og svettet... Kom hjem der hele familien satt og ventet på mc flurryen sin som fikk en snitt pris på over 1500kr stk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2007 Isen smeltet mens jeg satt i onkel sin bil og svettet... Kom hjem der hele familien satt og ventet på mc flurryen sin som fikk en snitt pris på over 1500kr stk.... Punget de ut da? Utrolig kjipt, men enda godt lappen ikke røk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2007 hehe nei de punget ikke ut...desverre Jeg skulle jo bare være snill å kjøpe is til gjengen som okkuperte terassen min... Har ingen andre enn meg selv å takke men det er jo utrolig kjipe penger likevel.... Hvor mange prikker kan man få før de tar lappen? (over hvor mange år?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2007 Mener lappen ryker på 7 prikker over 3 år. Vet det er 7 prikker men usikker på åra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2007 8 prikker, 2 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2007 på den 8 prikken på tre år så ryker lappen. det sa den hyggelige politimannen til meg for ca 1mnd sida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2007 Bergenser som klager på varmen trodde jeg aldri skulle får høre noe slikt.. Regner ikke det som regel i bergen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2007 Bergenser som klager på varmen trodde jeg aldri skulle får høre noe slikt.. Regner ikke det som regel i bergen da? Det var ifjor det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2007 2km fortere hadde vel dette kostet deg 7800kr... Det fine er jo at statens innkrevingssentral har verdens beste ''låne-betingelser'', får ta det over laaang tid og ingen renter;) -Må faen ikke klage over varmen, jeg reiste ut torsdag for 2 uker siden da det såvidt var begynt å lunkne i tempen, når jeg kommer hjem i slutten av uken er det faen med meldt kaldere og grått igjen! typisk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2007 @Johnny, samme her, reiste ut tirsdag for to uker siden, og skal hjem i morgen. Og da forsvinner fineværet som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2007 Det blir fint vær til helgen igjen Men da har jeg goooood tid hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...