#1 Skrevet Juni 10, 2007 vet ikke om jeg poster riktig nå. men vet noen hva grunnen til at min sikring på forsterkeren ryker i et sett hver gang den blir satt i? har aldri gjort det før .men nå etter jeg rydda i litt kabler og la dem pent og monterte forsterkeren fast osv så ryker disse 30amper sikringene mine konstant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 da er det trolig noe som har blitt koblet feil, eller kanskje karosseriet til forsterkeren står i kontakt med kaross i bilen, dårlig jording, høytallerkabler som krysser hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2007 var ute nå å sjekka etter de tingene du nevnte.. men ingenting av det stemte i mitt tilfelle, utenom den med høytalerkabler. skjønte ikke den helt. isåfall var det ingen høytalerkabler som var i kontakt med hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2007 Har du kondensator på anlegget? Hvis denne er utladet og du kobler til strømmen uten motstand på kondensatoren så ryker fort sikringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2007 nope. ingen kondensator.. er sikkelig fortvilet over den greia her =/ har aldri skjedd før og er ikke interessert av å gå til innkjøp av ny forsterker.. har nå også prøvd å koble til ting som det var akkurat før.. men ingenting forandrer seg.. sikringene går en etter en.. tror jeg nå har økt esso budsjettet med over 100 kr i bare 30A sikringer =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2007 du får prøve og gå over alt av kabler og koblinger, du finner sikkert noe feil et eller annet sted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2007 klassisk symptom på "ferdig" forsterker, det der...er nok noe strøm på ville veier! fortell hva slags forsterker vi snakker om og alder etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...