#1 Skrevet Juni 10, 2007 hei! har en corrado g60 som begynnte å skrape i 1.gir idag, alle de andre girene funker fint utenom 1.gir. noen som vet hva som kan være årsaken til dette? trenger svar så fort som mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 Mens du kjører på 1 gir eller da du skal sette den i 1 gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2007 mens eg kjører i 1.gir la deg til msn sånn at vi kan snakke videre der, åsså går det litt raskere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2007 Redd jeg ikke veit så mye om girkasser egentlig. Spurte mest for å dra ut mer informasjon så andre kanskje skulle vite noe. Hvis det KUN skraper på 1.gir vil jeg nesten tro det er drevet til nettopp første gir som er slitt/skadet. Lagrene for akslingene 1. gir sitter på vil vel også få størst belastning i 1. gir da utvekslingen gjør motoren sterkest der. Imidlertid, om det var lagrene på akslingen/e burde man vel høre ulyden hele tiden men kansje mest på 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2007 noen andre som vet hva årsaken kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...