#1 Skrevet Juni 10, 2007 Skulle koble i en cd spiller her om dagen. Koblet inn å skulle slå på, men da ble det ikke liv. Sjekket sikring til spiller, den var helt fin. Tok fram en multimeter å tenkte jeg skulle måle litt strøm. Fikk bare ut ca 9.2V. Dette er jo da litt lite. Noen som vet hva som kan ha forårsaket dette? Bilen er for øvrig en S2 1991mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2007 Skulle koble i en cd spiller her om dagen. Koblet inn å skulle slå på, men da ble det ikke liv. Sjekket sikring til spiller, den var helt fin.Tok fram en multimeter å tenkte jeg skulle måle litt strøm. Fikk bare ut ca 9.2V. Dette er jo da litt lite. Noen som vet hva som kan ha forårsaket dette? Bilen er for øvrig en S2 1991mod. dynamo i orden på bilen din?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2007 det er garantert dårlig jording! sørg for og få skikkelig spenning før du prøver spilleren noe mer så du ikke ødelegger spilleren din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2007 Skulle koble i en cd spiller her om dagen. Koblet inn å skulle slå på, men da ble det ikke liv. Sjekket sikring til spiller, den var helt fin.Tok fram en multimeter å tenkte jeg skulle måle litt strøm. Fikk bare ut ca 9.2V. Dette er jo da litt lite. Noen som vet hva som kan ha forårsaket dette? Bilen er for øvrig en S2 1991mod. Hvis du enda ikke har fått det til, så prøv å koble strømmen og minnet sammen, pleier være det som er feilen hvis du ikke har iso koblingen. Det er jo den røde og gule ledningen, bare koble de sammen, og så videre til strøm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2007 dynamo i orden på bilen din?? Ja den er nylig bytta nede på ACR:) hehe.. Men problemet var der før den nye dynamoen kom på. det er garantert dårlig jording! sørg for og få skikkelig spenning før du prøver spilleren noe mer så du ikke ødelegger spilleren din Mener du jording til selve bilen nå? Prøvde å jorde mange forskjellige plasser når jeg målte med multimeter, men fikk samme resultat. Hvis du enda ikke har fått det til, så prøv å koble strømmen og minnet sammen, pleier være det som er feilen hvis du ikke har iso koblingen.Det er jo den røde og gule ledningen, bare koble de sammen, og så videre til strøm:) Har prøvd dette, men hjalp ikke. Dette skjedde etter at bilen har stått å ro i ca 4uker. Har ikke vært noe spiller koblet til denne tiden. Funket helt fint før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2007 Ligger spenningen stille på 9.2 volt, eller er den ustabil? Er den ustabil så er det vel mest sannsynlig dårlig jording.. Bruker du pluss fra tenningen, eller rett fra batteriet? Prøv å strekke en pluss rett fra batteriet om du ikke har det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2007 Ligger spenningen stille på 9.2 volt, eller er den ustabil? Er den ustabil så er det vel mest sannsynlig dårlig jording.. Bruker du pluss fra tenningen, eller rett fra batteriet? Prøv å strekke en pluss rett fra batteriet om du ikke har det.. Husker ikke helt nå, men mener den var stabil på 9.2 volt. Tror det er fra tenningen. Men skal prøve å strekke en fra batteret hvis jeg ikke finner ut noe. Bruker de ledningene som er orginalt i bilen. Når jeg kjøpte bilen, så sto enda spilleren som fulgte med bilen da den kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...