#1 Skrevet Juni 10, 2007 Hei. En kamarat av meg har en golf 3, og det vinduet på passasjersiden virker ikke på verken bryteren på førersiden, eller bryteren på passasjersiden. Du hører ikke releet eller noe som klikker når du trykker, så er det noen som har hatt noe lignende problem eller noe så har noen tips om hva vi kan se på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 Hadde ett samme problemet for en stund siden. Hos meg så var den en kabel som sitter i gummi røret mellom chassi og døren som var røket tvert av. Hvis samme type gummi rør som på min så er det bare vri det av. Dvs den har en feste annordning som en mutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2007 Hadde ett samme problemet for en stund siden. Hos meg så var den en kabel som sitter i gummi røret mellom chassi og døren som var røket tvert av. Hvis samme type gummi rør som på min så er det bare vri det av. Dvs den har en feste annordning som en mutter. Ja han hadde fått ordnet det i dag, jeg spurte ikke hva som var gale, for fikk ikke snakket noe særlig med han. Men på min golf også hadde det røket to ledninger mellom døren og chassi, og et par hadde begynt å avisolere seg. Så det må være en svakhet på golf 3 altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...