#51 Skrevet Juni 15, 2007 Noen bilder. Også hadde vi besøk av en varm kille. Hvis det er noen som vil ha fjernet noen bilder så send meg en PM, så skal jeg fjerne de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 15, 2007 Var det noen som tok bilder av bilene etter han Svensken gikk amok med brannslukkeren? Den Audi'en var nok ikke et pent syn å våkne opp til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 15, 2007 Morten.., jeg mener å huske at det var en finne som brukte den brannslukkern jeg men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 15, 2007 Her er han iallfall. Og mener å huske han var svenske... Ser sikkert hvem som er hvem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 15, 2007 Finne eller svenske..., han var i hvertfall en IDIOT! som sikkert noen ville ha likt å hatt et ord med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 15, 2007 Finne eller svenske..., han var i hvertfall en IDIOT! som sikkert noen ville ha likt å hatt et ord med.. Vi sørget for at han ble tatt hånd om av politiet. Det skulle bli opprettet sak mot han for skadeverk og politet tok bilder av de fleste bilene som ble berørt. Er din bil skadet står du fritt til å kontakte polisen i Mjølby tror jeg de var fra. At han ble fjernet var nok forøvrig greit for hans egen sikkerhet også Han var forøvrig svensk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 15, 2007 camp norwegen stillte med stanga dvs den lå klar i campen når vi kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 16, 2007 Morten.., jeg mener å huske at det var en finne som brukte den brannslukkern jeg men.. Var du full hell???? Hehe var en svenske ja. camp norwegen stillte med stanga dvs den lå klar i campen når vi kom Stusset litt på hvem som hadde dratt den med nedover, og hva den egentelig skulle brukes til. Men fikk jo forklaringen her da. Kanskje BugRun tenkte lengere enn oss og la den der for festen sin skyld:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 16, 2007 Kanskje BugRun tenkte lengere enn oss og la den der for festen sin skyld:rolleye: Ja, var jo noen som likte den veldig godt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 16, 2007 Ja, var jo noen som likte den veldig godt der. Ja. Hehe var litt av ymse slaget som testet den:rolleye: Heldigvis var det flest hunkjønn som "testet": rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 16, 2007 mine bilder http://vagner.jeje.je/bilder/BugRun2007 si ifra om noen vil ha noen bilder fjernet, så skal jeg vurdere å fjerne dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 16, 2007 Ja. Hehe var litt av ymse slaget som testet den:rolleye: Heldigvis var det flest hunkjønn som "testet": rock : vet nå ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 17, 2007 eyy. når ble jeg og cato ymse folk? du som tok bilder så må jo ha likt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 17, 2007 [quote=David Nilsen;811006vet nå ikke helt. Jeg skrev flest hunkjønn da:) Ble sensurert bort fra hardisken i hode de andre hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 17, 2007 eyy. når ble jeg og cato ymse folk? du som tok bilder så må jo ha likt det må jo dokumentere det som skjer, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 18, 2007 må jo dokumentere det som skjer, Hehe hadde et litt mere grisete bilde på kameraet mitt jeg, men valgte å slette det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 18, 2007 Hehe hadde et litt mere grisete bilde på kameraet mitt jeg, men valgte å slette det. ØYYY !!! kan du ikke reglene eller? Alle bilder som er tatt på tur skal legges ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 18, 2007 Dæven... Det var very nice gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 18, 2007 ØYYY !!! kan du ikke reglene eller? Alle bilder som er tatt på tur skal legges ut!! WORD.... her skal alt dokumenteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 18, 2007 Har vi plutselig kasta moderregelen,som sier at "Alt som skjer på BR,blir på BR..."? Nytt regelsett betyr jo store historieendringer for enhver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 18, 2007 ØYYY !!! kan du ikke reglene eller? Alle bilder som er tatt på tur skal legges ut!! Var et bilde av et hankjønn som ikke var noe å legge ut her:) Men har noen av denne typen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 18, 2007 Har vi plutselig kasta moderregelen,som sier at "Alt som skjer på BR,blir på BR..."? Nytt regelsett betyr jo store historieendringer for enhver Var ihvertfall ingen bønn etter schafflund, da skulle alt ut.. Jeg slapp ikke billig unna der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 18, 2007 Var et bilde av et hankjønn som ikke var noe å legge ut her:) Men har noen av denne typen da. Hu kunne jo tatt på seg like lange strømper.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 19, 2007 Var et bilde av et hankjønn som ikke var noe å legge ut her:) Men har noen av denne typen da. det bildet gir meg assisosiasjoner til dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 2, 2007 det bildet gir meg assisosiasjoner til dette Haha! Jeg tenkte også Appelsin hud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...