Anbefalte innlegg

Hei,

Hvordan går det med 195/45-15 dekk og 8x15" felger på golf II med 40/60mm senk uten skjermbreddere?

Vil det subbe (trengs det valsing/brette inn kant),eller går det greit? Mulig å få det godkjennt hos biltrangsynet?

Bilder mottas med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Hvordan går det med 195/45-15 dekk og 8x15" felger på golf II med 40/60mm senk uten skjermbreddere?

Vil det subbe (trengs det valsing/brette inn kant),eller går det greit? Mulig å få det godkjennt hos biltrangsynet?

Bilder mottas med takk :)

Kommer vel litt an på inpress på felgen.

Når man får godkjent 9x16 på golf, så skulle nok 8x15 gå greit så lenge men har tuv papirer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvilket innpress er det som gir minst problemer? ET35?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvilket innpress er det som gir minst problemer? ET35?

ET35 gir deg nok problemer med klaring innover....

Mener at på biler med gewinde er vel ET 25 "optimalt" mht til skjermbuer og klaring innover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET35 gir deg nok problemer med klaring innover....

Mener at på biler med gewinde er vel ET 25 "optimalt" mht til skjermbuer og klaring innover.

Men med ET 25 blir det vel litt problemer utover? Har det på mine RH og de subber i hjulbuene bak med litt last i bilen. Da er det 195/50 dekk på 7x15 med orginalt understell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har kommentarer? Har ikke skjermbreddere av noe slag, og har ikke tenkt til å montere det heller. Orker ikke valse heller hvis jeg må lakkere etterpå (må vel lakkere hvis jeg bretter inn kanten?

Bilder av golf II med 60/40 senk og/eller med 195/45-15 dekk på 7,5" til 8" breie felger ønskes (helst uten skjermbreddere) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har kommentarer? Har ikke skjermbreddere av noe slag, og har ikke tenkt til å montere det heller. Orker ikke valse heller hvis jeg må lakkere etterpå (må vel lakkere hvis jeg bretter inn kanten?

Bilder av golf II med 60/40 senk og/eller med 195/45-15 dekk på 7,5" til 8" breie felger ønskes (helst uten skjermbreddere) :)

Tror du kommer til å slite med å få plass til dette uten noen form for skjermbreddere /valsing. Men når det er sagt så er det jo ganske grei skuring å kappe i buen å smelle på breddere, da har du vertfall plass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.