Anbefalte innlegg

Noen som vet mengden som skal på AC anlegget til en Audi S4 92mod?

134a er vel type gass....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi først er inne på det. Noen som vet mengde og type gass på en 200 20v 90modell?

Regner med det er den "gamle" gassen som ikke lenger er "lovlig" men hvor får man eventuelt tak i det? Er varmt om dagen! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1100 gram står det på boksen min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet mengden som skal på AC anlegget til en Audi S4 92mod?

134a er vel type gass....

Dette fikk jeg opp.......

92_S4_ac.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi først er inne på det. Noen som vet mengde og type gass på en 200 20v 90modell?

Regner med det er den "gamle" gassen som ikke lenger er "lovlig" men hvor får man eventuelt tak i det? Er varmt om dagen! :o

Motorkode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3b *titegn*

Fikk dette på '90 200 20v quattro 3b

90_200_20v_ac.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fylte netopp på min, det står ofte en poppet "lapp" i bunn av panser med info vedr. mengde gass og type.. på min skulle det 750 + 50..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond. Regner med du har nye typen gass? Eller hvor får du i tilfelle tak i hvis det er samme som til min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så mange som fyller R12 lenger (selges ikke mer, så noen har bare litt lager her&der..) men gamle amcar har det omtrent utelukkende, så jeg mener bestemt at http://www.phoenixuscars.no/index.html har mulighet til dette. Ellers er det ikke så mange o-ringene som må byttes for å bruke R134 heller, så sjekk med de som driver med slikt rundt deg. Husk at du kan få endel for den gassen som alt er i bilen din!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilken gass som skal på CoupeQ 20v 91.mod motorkode 7a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du allerede har sett er det 1100gram R12 på 200 20v, men det blir ikke mer enn 980gram R134a. Bare sånn for å nevne det :)

Var noe med at R12 og R134a har forskjellig egenvekt (fikk det forklart en gang, og det stemte bra når jeg fylte gass på 100en).

Hvis du bytter tørkefilteret og renser systemet så skal det ikke være noe problem å fylle 134a.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du ikke hatt om ac anlegg på skolen enda tore? hmm: klø : r134a er den gassen du skal bruke. inget annet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond. Regner med du har nye typen gass? Eller hvor får du i tilfelle tak i hvis det er samme som til min?

Får man ikke erstatningsgass til denne da, som funker "vel så bra".. Mener på det.. Min bruker vel den R134A mener jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freddy: hvilket program får du opp dette i? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autohidden heter programmet de over har brukt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autohidden sier dette;

CoupeQ_20v_91_7a.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freddy: hvilket program får du opp dette i? :)

Som Kenneth sier, det er Autohidden. Kjekt program. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.