Tanker/forslag rundt ombygg fra 5 trinns til 6 trinns på en 5'er?!

Anbefalte innlegg

Ja jeg trenger nok en slik jeg da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du trenger ikke bytte mellomaksel, ur-q girkasse er faktisk nesten 20mm lenger en 6trinns kassa.

ellers høres det jo ut som du har det meste du trenger. eneste er speedometer da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg trenger nok en slik jeg da:)

jeg brukte mellomaksling fra type 85 quattro. denne passet rett på:)

og ja, da er det bolt on;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du trenger ikke bytte mellomaksel, ur-q girkasse er faktisk nesten 20mm lenger en 6trinns kassa.

ellers høres det jo ut som du har det meste du trenger. eneste er speedometer da.

Speedometer har jeg vel også forsåvidt. Men det blir vel dashlogg tenker jeg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg få tak i en bakdiff. Og da skal den passe rett i traversen som jeg har originalt på urq?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer rett i traversen ja... eneste problemet jeg hadde var at medbringerne jeg fikk tak i ikke passet på ur quattro knuter. men s2 skal vist nok ha store knuter bak, så det er mulig jeg fikk tak i feil medbringere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer rett i traversen ja... eneste problemet jeg hadde var at medbringerne jeg fikk tak i ikke passet på ur quattro knuter. men s2 skal vist nok ha store knuter bak, så det er mulig jeg fikk tak i feil medbringere

Ble du noen gang klok på om du fikk feil medbringere eller ikke Helge? Kanskje det går an å bruke medbringerne fra urq kassa over på rs2 kassa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jeg å kappe i tunnelen for å få den til å passe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.