#1 Skrevet Juni 11, 2007 heisann: vinke : lurer på om andre har opplevd dårlig kvalitet på replica felger, jeg har rs4-replicafelger på min a4, og der har jeg nå sett at den ene felgen har begynt å flasse: bh : har hørt fra andre at det er litt dårlig kvalitet på disse felgene.. er det noen av dere som har noe mening om dette: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 Ja det har jeg sett mange eksempler på, et klart eksempel at man får hva man betaler for, desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2007 Ja det har jeg sett mange eksempler på, et klart eksempel at man får hva man betaler for, desverre. Meeeen, så kan du vel gjerne kjøpe 4 sett replica til prisen av 1 sett orginale også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2007 Jepp jeg har også RS4 II replika som flasser. Som det står over her du får hva du betaler for, men det er jo hvertfall 1 år garanti minimum på felgen. Husker ikke akkurat nå i farten hva kjøpsloven sa om den del, men det kan man jo sikkert finne på lovhidden.no eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2007 Meeeen, så kan du vel gjerne kjøpe 4 sett replica til prisen av 1 sett orginale også? Ikke særlig miljøvennlig Tenk på all energien som går med til å produsere dritten... Moralen er derfor: Kjøp heller noe ordentlig fra begynnelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...