Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å forklare montering av sideskjørt for meg? evt bilder og beskrivelse?:)

Litt vanskelig når man ikke har gjort dette før:confused:

 

Det er foresten en Audi A4 1.8T 8E det er snakk om med rieger infinity sideskjørt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst å forklare montering av sideskjørt for meg? evt bilder og beskrivelse?:)

Litt vanskelig når man ikke har gjort dette før:confused:

 

Det er foresten en Audi A4 1.8T 8E det er snakk om med rieger infinity sideskjørt;)

 

En kamerat monterte Rieger sideskjørt nå,han limte de + at han satte skruer i hver hjulbue,sitter som f...! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat monterte Rieger sideskjørt nå,han limte de + at han satte skruer i hver hjulbue,sitter som f...! ;)

 

Gjorde akkurat det samme, brukte "guffe" på innsiden av sideskjørtet og skrudde i hver ende.

Bare sjekk hvordan de sitter før du guffer på, da jeg måtte la bilen stå med noen "lodd" som presset sideskjørta inn mot bilen så guffa fikk tid til å feste seg ordentlig. Om passformen er fin er det en smal sak og ordne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel rutelim å poppnagler for alle penga for å få det til å henge på! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke fullt så bra passform på rieger sideskjørtene som jeg trodde: bh : Men har fått slipt de til nå så blir vel sendt på lakkering sammen med bilen om en uke elns:)

 

Ja får vel bare legga på ei feit pølse med sikaflex og poppe det i hjulbuene og evt skru de i bakdøra! Evt. lage ei fuge med sikaflex ved skjøten i døra..

 

Noen som vet hva de plastikk klossene som er med rieger skjørta er til?

 

Hvis noen har bilder av no montering av sideskjørt samma hva egentlig så takker jeg for det: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klossene limes på inner siden av skjørtet får at dem ikke skal skrå innover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klossene limes på inner siden av skjørtet får at dem ikke skal skrå innover...

 

Hum ja det blir noe for seg selv:P passformen på rieger suger jo egentlig:P + det finnes jo ikke monteringsveiledning, noe som er litt latterlig av et firma sim rieger!

 

Men får vel prøve å få det til:) Bilder tas med stooor takk: smil : :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne jeg :D

Sliter som F*** å få på side skjørtene. Skrudde av de orginale, men da passet de heller ikke!: bh : Noen som har tips? Eller om det er noen andre bra sideskjørt? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte Infinity på Boraen - kan si at passformen var sånn nogenlunde, men gjorde som alle andre her: Rensa skjørt og underlag godt (slipte innsiden av skjørtet litt før rens), kjørte på med masse sikaflex = et døgn senere får jeg knapt revet løs skjørtene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok du bilder når du monterte disse sideskjørtene Lars? Hadde vært til stor hjelp for meg som no står med samme problemet...

Har søkt på dette og andre forum... Opp ned og i mente, men er lite bilder ute =(

Jeg skal montere på en 07 Touran. Rieger sideskjørt, kjøpt hos Norsk Bildelsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.