#1 Skrevet Juni 11, 2007 Om ikke alt for lenge skal jeg ha eu kontroll på jettan min, bilen er jo strøken men er ikke alt som er etter veitrafikk lovens paragrafer ol. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan ta eu på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 folk trenger nesten å vite hvor i landet du er fra da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2007 Er fra skedsmo hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2007 Er vel stort sett bare biltilsynet du må styre unna.. Små/lugubre verksteder nær der du bor har en tendens til å fokusere på det viktige (=bremser og hjuloppheng) og ikke henge seg opp i bagateller som senk, xenonlys etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2007 foreslår også små avsides liggende verksteder.. har hatt god erfaring med mekonomen i sandefjord for å si det sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2007 lurt å nevne dette åpent på nettet...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 jeg har litt motsatt erfaring. Mange verksteder ser på dette som mer arbeid for dem. Og ofte har det vist seg at biltilsynet er mer fornuftige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2007 Kan anbefale Fritidssenteret øverst i storgata. Det ved 123-stasjonen. Dyktige folk, men ikke duste!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2007 visst ikke har du det verksted ved siden av shell på strømmen. de tar eu-kontroll mens du venter. og er veldig flinke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2007 jeg har litt motsatt erfaring. Mange verksteder ser på dette som mer arbeid for dem. Og ofte har det vist seg at biltilsynet er mer fornuftige. Tror de absolutt ser an 'kunden' her, har sett på et lokalt verksted at de presenterte en smørbrødliste, men jeg som sa jeg fikser alt selv, fikk kun beskjed om at 'bærearmen bør kanskje byttes til neste gang', noe den absolutt måtte.. Sikkert like mange praksiser her som verksteder, og det må det nesten også bli.. BT er nok nøyere sånn paragrafmessig, og ser vel ofte mer kritisk på ting som senkesett og plassering av ekstralys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...