#1 Skrevet Juni 11, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88661 For de som ikke fikk nok på sommertreffet og ikke klarer å vente til høsten, her er en ny sjangse med minimal fare for køståing.. Jeg har veldig lyst på en ny tur, noen flere som er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 Skal nok tilbake men da ved en senere annledning, for en bane!!! Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 Kunne de ikke ha ventet litt da... Kommer jo til byen uka etterpå og ca 2 uker seinere skal jeg enda videre nordover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2007 Er jo høsttreff 25. 26 August også... Dette kommer jo imellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2007 Er jo høsttreff 25. 26 August også... Dette kommer jo imellom. Ja, dette skal jeg ha med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...