#1 Skrevet Juni 9, 2007 Her var det virkelig noen utrolig flotte bilder...savner Nord-Norge gitt... Truls: Bor du på Kvaløysletta? Ja, jeg bor på kvaløya har du bodd her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2007 Ja, jeg bor på kvaløya har du bodd her? Jepp...ikke langt unna at jeg bodde rett nedfor der du har tatt bildet tipper jeg. Vi bygde hus i Gråtindvegen i 1978 og var dermed en av de første inn i feltet på Kvaløysletta, nærmere bestemt Gråtindvegen. Flytter derfra i '86. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2007 Jeg bor i kvitungeveien og ringselveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2007 Jeg bor i kvitungeveien og ringselveien Ah...det er ikke langt gitt. Ble litt i tvil nå, men jeg lurer på om ikke det var en eller to i klassen min som bodde i Ringselveien... Husker ikke, begynner å bli gammel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2007 hehe, gikk du på selnes eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2007 hehe, gikk du på selnes eller? Nope, den ble bygd mens vi gikk på Kvaløysletta. De som bodde der borte fortsatte på Kvaløysletta til de var ferdige på skolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2007 hmm...okei. husker du noen navn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2007 Jeg splittet ut denne så vi ikke søler til bildetråden... Joda, noen navn husker jeg da. De som bodde på den siden var blant annet: Åsmund Albrigtsen - Bodde på nersiden av veien borte like bortenfor Shell Yngve Næss - Han bodde på oversiden men jeg husker ikke navnet på veien Tor Børge Pettersen - Bodde et lite stykke bortenfor Yngve...husker ikke navnet på veien Ellers var det noen i A-klassen som bodde bortover der tror jeg. Jeg gikk ut av 9'ende i 1986 forresten...kanskje det kan hjelpe på å plassere noen navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2007 JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2007 hmmm.. Tvilsomt. Jeg blei født i 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2007 hmmm.. Tvilsomt. Jeg blei født i 88 Nei...da skal det vel godt gjøres tror jeg... *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2007 hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...