#1 Skrevet Juni 11, 2007 ny-bilen begynner endelig å ligne på noe. i allefall såpass at jeg kanskje roer meg ned til pengene begynner å sige på litt igjen.... selvfølgelig noe som gjenstår... det jeg har gjort: - kamei øyelokk - character Baklukevinge - emblemfri grill - 18" felger - KW automotive justerbart senk. - skiftet fra tre til carbon int. det som står igjen på lista..... - lakkering helt ned - soting av de fremste rutene - chipp av 1,8liter`n. den største tar jeg sikte på med effannlegg - småoppgraderinger av stereo - og har en drøm å få skaffet meg originale grøftelys i fronfangeren, savner disse... - og kjenner jeg meg rett, så dukker garantert flere småtin opp...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 Pen bil, meget pen farge synes jeg:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2007 Pen bil, meget pen farge synes jeg:rolleye: Hvis pen farge, hvorfor lakke bilen i en ennen farge® da....? Fin Passat du har Ole: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2007 Utrulig fin bil...har ein lignende eg også...men ikj jort noko med enda...så eg er ute etter tips.kor masse har du senket den,og kor fekk du tak i vinga på luka bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2007 takker for komplimangene vanskelig å si hvor mye den er senket, når det er justerbart. det er forøvrig KW automotive silverline X. har i alle fall fortsatt mange cm å gå på nedover.... men tenker jeg klarer meg med dette:) vingen bak er "caractere" fra norsk bildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...