Noen spørsmål om audi 90

Anbefalte innlegg

Jeg har en audi 90 2,3 quattro 90 mod, med KAT... Lurte på om det var mulig å fjerne katelysatoren og komme seg gjennom eu godkjenning med co krav? MIn er ødelagt å gidder, ikke å kjøpe meg ny viss jeg kan bare ta ut innmaten...

Å lurte også på om det elektriske klima anlegge skal kjøle bra, for det gjør det ikke nå???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en audi 90 2,3 quattro 90 mod, med KAT... Lurte på om det var mulig å fjerne katelysatoren og komme seg gjennom eu godkjenning med co krav? MIn er ødelagt å gidder, ikke å kjøpe meg ny viss jeg kan bare ta ut innmaten...

Å lurte også på om det elektriske klima anlegge skal kjøle bra, for det gjør det ikke nå???

På min 90 er kat'en fjernet, fikk ikke for høye verdier på eu visningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tror jeg katen forsvinner.. Men noen med elektronisk clima på 90 får ikke kald luft : mad : noen som har feil søkt dette før??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være lurt å dra til et verksted som har AC diagnose utstyr. vaneligste feil når en AC ikke kjøler er at den rett og slett er tom for kjølemedie. umulig å måle uten riktig utstyr, men bør ikke være dyrt å få gjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.