#1 Skrevet Juni 11, 2007 Har vha. dette forumet sett at "www.fastone.se" selger sett med Meyle bærearmer til min 2000 Passat. Prisen er 4695 SEK på "postforskott". Jeg regner med at det er oppkrav. Er det noen som vet hvordan det funker med mva. Risikerer jeg å betale både svensk og norsk mva.? Er det andre som anbefales framfor disse, eller er det OK? I forhold til andre som selger Meyle, ser det bra ut, Bildelsenteret tar 5400,- for det de sier er VAG, og Møller tar 7500,- Jeg har en uke på meg Jeg er takknemlig for tips og innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 Når du handler fra utlandet må du bare be dem om å merke pakken med en lavere pengesum enn det du betalte.....staten får ikke moms av meg ivertfall: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2007 Ring eller mail Fastone, så ordner de dette for deg på en veldig ok måte =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2007 Sjekk heller ut Ebay,der får du ALLE armene i forsterket utgaver til halve prisen til Fastone. Bare ett tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2007 jeg kjøpte akkurat ett sett med alle armer til forstillingen (passat 1998) kom på ca 1500,- +mva atp-autoparts.de (ebay) se forøvrig denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87224 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2007 Hvorfor gå over bekken etter vann? Sjekk denne: Bærebru, sett til VW & Audi! Norsk Bildelsenter har en helt grei pris på komplett sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2007 Hvorfor gå over bekken etter vann? Sjekk denne: Bærebru, sett til VW & Audi! Norsk Bildelsenter har en helt grei pris på komplett sett. Fordi det koster over det dobbelte av det jeg endrte opp med å betale på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2007 Fordi det koster over det dobbelte av det jeg endrte opp med å betale på ebay Skal ikke begi meg ut på noen diskusjon angående Ebay.de, som i de fleste tilfeller stiller i en klasse for seg selv. Jeg tenkte først og fremst i forhold til å kjøpe fra Sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2007 Har det noen hensikt å skifte alle armene samtidig? Ryker vel ei for ei etter 2-3 år uansett? Ingenting har iritert meg mer enn disse lænkearmene til Audi. Bedriten kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2007 Jeg kjøpte begge bærearmene foran til min C4 på ebay.de til ca 600,- inkl frakt. Da ble de sendt Poste Restante til Sverige, fordi leverandøren kun sender til EU. Møller får minst mulig penger hos meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...