#1 Skrevet Juni 11, 2007 Nokken som veit kor eg kan få takk i verktøy til å skifte dei øvre berre kulene til t4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 biltema pleier å ha mye . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 biltema pleier å ha mye . trenger det som kan presse ut berre kullene fra brua og det har ikkje biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2007 slegge og spett.? aner ikke åssen det ser ut jeg. men kunne jo sikkert stikki innom et verksted å hørt om du kunne lånt en kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2007 Slegge går fint ut men ikkje når eg skal ha kulla på plass i gjenn, har vår og hørt og fekk avslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2007 Jeg vet hvilket verktøy du mener, skal se om jeg finner noe sånt et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2007 Her er det jeg tror du leter etter! Hvertfall noe sånt jeg brukte da jeg skulle ha ut bærekule på min.. http://www.bilxtra.no/?CatID=1664 Edit: legge med link kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2007 ville vært forsiktig med det til 69 kroner. har en tendens til å ødelegge gummi mansjetten. men det er jo bare å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2007 Takker for tipse men det var ikkje det eg trenger (kula er pressa opp i brua) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2007 varme og slegge så går det. evnt kjør til Oslo så kan jeg bytte de får deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...