skifte toppakning, trenger jeg mer?

Anbefalte innlegg

har tenkt å skifte toppakning og registerreim på 16v`n min å lurte da på hva andre deler som kan være smart å bytte i samme slengen.

-toppakning

-registerreim

-strekkbolter

noe annet jeg burde ta i samme slengen?

er kr motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Termostat, strammehjul til reg.reim og vannpumpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

planslipe toppen, og sjekke for slark i ventil styringer på eksosventilene, bytte ventiltetninger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Termostat, strammehjul til reg.reim og vannpumpe?

takk for svar :)

har ikke delenr på termostaten?

planslipe toppen, og sjekke for slark i ventil styringer på eksosventilene, bytte ventiltetninger

er notert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte engang en 16v som hadde vært hos Forrsbergs(!!) i Sverige og fått porta toppen. Den gikk FÆLT mye bedre en originalt.

Så når du først har av toppen burde du vurdere dette hvis du kan..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte engang en 16v som hadde vært hos Forrsbergs(!!) i Sverige og fått porta toppen. Den gikk FÆLT mye bedre en originalt.

Så når du først har av toppen burde du vurdere dette hvis du kan..: smil :

er jo en mulighet for det ;) men hvem burde jeg eventuelt fått portet den hos og hvor mye ligger en slik jobb på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppdekselpakning? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når han først har av toppen mener du? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, må jo nødvendigvis av med toppdekselet, for å få skrudd av toppen, og da er det kjekt å bytte toppdekselpakningen også.. Er bare en filleting, men er kjedelig å stå å skru sammen alt, så ser man at pakningen er fillete, og må vente til dagen etter for å skru sammen alt, fordi man mangler en pakning til 50 kr! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.