Anbefalte innlegg

Hei. Har en 1996 modell S6 med 2,2t. Sånn helt plutselig begynte den å fuske,og har verken blitt verre eller bedre. Den fusker ikke noe særlig mellom 2-3000 omdreininger men over dette er det problemer, ihvertfall hvis motoren får litt belastning ala litt hard akserasjon o.l.

For meg virker det som en coil eller to er gåen. Har hatt en S4 som fusket på nesten samme måten,da var det to coiler som hadde tatt kvelden.

Er det noen som vet hvordan jeg kan sjekke om de er gåene, dersom de er det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe høyeffektcoiler fra 034 motorsport

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen ser plugghettene ut da?...veldig morkne...da er det bare å få bytta de.

Lager typisk slike feil som du har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuppen på tennhettene har falt av på to stk+ plus at det har krøpet litt mork oppover på den ene tennhetta. Men det er fortsatt langt unna spissen som lager kontakt med pluggen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å få bytta plugghetter...holder med at de sprekker i bunn såvitt før biler begynner å fuske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville starta med å bytte bensinfilter...

Hadde samme trøbbel som deg, trodde jeg hadde en gåen coil, men bytta først bensinfilter, alt bare flotters igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så er det så enkelt som en liten luftlekkasje .. da fusker den når den drar opp trykket ,, 3000+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på coilene.. kjenner du ingen du kan byttelåne coilrekke med da? så du får testa om det er den? tar jo knappe 15min å bytte..

Har vært borti 3 biler nå på veldig kort tid med coilproblemer inkludert min egen.. 034 coilene fixa iallefall problemet mitt ;) Merka faktisk grei forskjell i bunndreaget med 034 coilene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg lånt meg en coilpakke, ingen problemer med den. Da blir det bestilling av høyeffekt coiler i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg lånt meg en coilpakke, ingen problemer med den. Da blir det bestilling av høyeffekt coiler i morgen :)

Og da var jo det andre plugghetter på den da.Kan jo være plugghettene som er def forde da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.