#1 Skrevet Juni 11, 2007 Hei! Lurer på åssen jeg skal få av lysbryterne på rattet jeg.. Må få bytta på non ledninger og litt rensing av støv inni der.. Noen som kan hjelpe? Bilen er forresten en 1992 Audi 100 2.3Q: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Regner med det er hendlene som sitter på rattstammen du mener. På de bilene jeg har tatt ut disse, eldre Golf, Jetta og Audi, må man hvertfall begynne med å ta av rattet og dekslene, også kommer man til hendlene. Regner med det er noenlunde likt på din bil uten at jeg skal si det bombesikkert da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 Har kommet så langt at jeg har fått av dekselet oppå, men det under rattstamen sitter blegg fast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2007 Dekselet under rattstammen sitter skrudd fast i bryterne, det må av samtidig med bryterne. Se på undersiden av dekselet, der er det et lite hull. Inni der skal du se en torx/unbraco/stjerneskru som strammer ei klemme som klemmer fast bryterne til rattstammen. Skru løs denne og dra brytere + deksel av rattstammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...