#1 Skrevet Juni 11, 2007 Hei.S6 min har begynt å fjuske litt.(2.2t)Dette skjer på lave turtall under gasspådrag.Står å jager litt på tomgang og.Så fort jeg får ordentlig turbotrykk går den helt som den skal.Hva kan dette være?Hva bør jeg begynne å sjekke? Setter veldig pris på noen tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Høres ut som LMM. Sjekk hvordan den oppfører seg ved å nappe ut kabelen, men husk at det generer feilkoder hvis du leser ut de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 Eller POS, Coil, Plugg, PLugghetter etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2007 Tror det er fukt etter motorvask jeg Torgny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2007 Tror det er fukt etter motorvask jeg Torgny Hahaha! Ja, den er også ganske vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...