#1 Skrevet Juni 12, 2007 Skrev igår om jeg behøver klimaservice eller at det er noe som ikke fungerer som det skal. Air con funket ikke en stund selv om den stod på i helgen... Igår funket den fint hele tiden.... Fikk opp feil kode 4F9 00 på display (trykket inn resirkulasjon og econ knapp samtidig) Noen som vet hva dette betyr,fylle evt. gass, trykk. osv eller noe som ikke funker. Tips, evt. om dette er grei ting å gjrøe selv eller sette bort. Er takknemlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 Søker litt på nettet, eneste jeg finner er at dette tilsvarer feilkode 1273 (hex 4f9) edit: Fant dette Anzeige Dezimal 000 = 0000 Ausgabe beendet 30b = 0779 Temperaturgeber Stoßstange 444 = 1092 keine Fehler gespeichert 511 = 1297 Temperaturgeber Fußraum 4F9 = 1273 Sicherung 25 im Sicherungshalter, Lüfter, Magnetkupplung Sjekk sikring 25. Den er til friskluft vifta, hvis det er noe som heter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 takk for svar, om det er sikring er det supert og rimlig får jeg håpe, denne bilen har vært dyr nok å vedlikeholde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...