Banekjøring 22. juni på Rudskogen

Anbefalte innlegg

Bauda arrangerer banekjøring på Rudskogen 22. juni fra kl 17-21.

 

http://www.bilmekaniker.no/page?id=7208

 

Jeg skal nedover å kjøre litt. Noen flere som skal? Dette er et morsomt treff med mye kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje dette hadde vært noe om jeg får bilen klar!!??

Ta et par timer fri fra jobb bare!!

 

Litt dyrt kansje!!

 

Time will show:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det autoslalom på gardermoen så blir vel det i stedet regner jeg med.. Så trenger jeg litt mere puff under panseret for å kjøre på rudskogen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bauda arrangerer banekjøring på Rudskogen 22. juni fra kl 17-21.

 

http://www.bilmekaniker.no/page?id=7208

 

Jeg skal nedover å kjøre litt. Noen flere som skal? Dette er et morsomt treff med mye kjøring.

 

Vil anbefale dette her, har vært med en gang før. Jeg kommer hvis jeg får lurt meg igjennom EU nåløyet først! Må utbedre noen mangler men selvfølgelig er det hardkjør på jobb med overtid stort sett hver dag så jeg tviler på om jeg rekker det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje dette hadde vært noe om jeg får bilen klar!!??

Ta et par timer fri fra jobb bare!!

 

Litt dyrt kansje!!

 

Time will show:)

 

Det er bare å komme, så får du satt på plass noen plastracere fra Nippon:p

 

Prisen er et resultat av at det var en del uheldige episoder tidligere når prisen var lavere. Man skrudde opp prisen både for å om mulig unngå de verste, samt ha igjen noe penger etter at skader var betalt. Men prisen er under det man vanligvis må betale for en kveldskjøring, så lenge man ser bort fra klubbtreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva koster det å kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 pluss inngang på 100. Hvis du ikke skal kjøre, kommer 50 kr for parkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les linken oppe!!

 

500kr og da får man kjørt mye!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille med s2en: smil :

 

mvh Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er lærling i toyota så må stå flagg vakt.. men skal kjøre med golf'en noen timer håper jeg:D

mulighet for å få sitti på en runde eller to eller kenneth??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er lærling i toyota så må stå flagg vakt.. men skal kjøre med golf'en noen timer håper jeg:D

mulighet for å få sitti på en runde eller to eller kenneth??

 

Hadde du spurt meg når eg var der i går så hadde du selfølgeligt fått sitti på någen runder:)

Men var ikje så lett og kjøre når d var vått på banen, sinnsykt glatt.

Hadde meg ein goe 360 graders snurr ut på langstrekke då og mista bakfangeren i slaktersvingen, hehe.

Glede meg og prøve den banen på tørt føre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var sinnsykt glatt, ja. Fikk erfare at Kumho Mx ikke er spesielt bra på vått. Første gang jeg har hatt tendenser til drifting med quattro og under 200 hk. Kjørte rundetider på 15-20 sekunder langsommere enn når det er tørt, så det sier vel litt om festet. Kunne minne mye om å kjøre med piggfritt på isbane.

 

Men moro var det, selv om jeg liker bedre tørr asfalt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe syns det var litt fint att det var glatt jeg:P klarte jeg holde følge med kenneth i svinga:P jeg stod og flagga når du mista bakfangern da kenneth:P de på radiosambannet sa du mista front fangern da. rart de ikke så forskjell på forran og bak igrunn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe syns det var litt fint att det var glatt jeg:P klarte jeg holde følge med kenneth i svinga:P jeg stod og flagga når du mista bakfangern da kenneth:P de på radiosambannet sa du mista front fangern da. rart de ikke så forskjell på forran og bak igrunn..

 

Var glad det ikke var framfangeren, med tanke på at IC ligger like langt ner så framfangeren: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.