Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det var mulig å programere vinduene slik at de lukkkes vet å holde knappen på fjernkontrollen som vi låser bilen men? å hvordan kan man eventuelt gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det hjelper litt med bil og årsmodell...evt type.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry;) Golf 4 1,9 tdi 4 motion 2000 mod :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kunne ikke gjøre dette før jeg fikk alarm på bilen, da ble dette koblet om på min bil. Kanskje en Defa forhandler kan hjelpe deg? Finnes sikkert en lette måte.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du Vag-Com?? Tror mest sannsynlig at det er løsningen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du Vag-Com?? Tror mest sannsynlig at det er løsningen :)

Ja jeg har det men jeg lurer på hvordan man gjør det :P

for det går vis man har nøkkelen i dørlåsen å holder den på låst i noen sekunder da lukker alle vinduene seg. så det burde jo på en eller annen måte gå med fjernkontrollen også?

MVH

MATS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har det men jeg lurer på hvordan man gjør det :P

for det går vis man har nøkkelen i dørlåsen å holder den på låst i noen sekunder da lukker alle vinduene seg. så det burde jo på en eller annen måte gå med fjernkontrollen også?

MVH

MATS

På Audien min må jeg låse/åpne dørene først, og etterpå kan jeg lukke/åpne vinduene med nøkkelen..

Men jeg kan bare lukke vinduene om dørene er låst, eller åpne om jeg har låst opp, og må bruke den respektive knappen til dette. Må dessuten holde ned knappen i ca 3-5 sekunder før det skjer noe med vinduene.

Om du myser litt inne på http://www.ross-tech.com kan det være mulig at du snubler borti noe genialt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går ikke tror jeg. har ikke vært borti en 4er som dette går på. men ved å putte nøkkelen i dørlåsen når alle vinduene er oppe og låse bilen og holde nøkkelen der så lukkes alle vinduene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.