Porting av topper 2.7 hvor? pris?

Anbefalte innlegg

Da er eine orginal turboen min gått til helvete: bh : Men diverse rs4 biter er på vei: rock :

Men tenkte de kan vere en fordel å få porta toppene for å få en bedre flow, skal likevel ta av toppene for å sjekke tilstanden påmotoren. Er de noen som er flinke/billige til dette her?

Jobber på fjetland hvis de hjelp med rabbat:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EBB i Stavanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hør me EBB kan han ska ha, vet at han har gjort d på en slik topp eller RS4 topp før... Å d e jo positivt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi tilbakemelding på hva pris du får da! kan jo også høre med autotrim i Trondheim!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rykte går på trim 4 eldre at EBB har ferie: bh :

ingeb andre i nærheita som kan gjere en sann jobb da?

Tenkte å få mei en time en eller anna plass så ei veit når ei må plukke ned motoren.

Har berre 1 bil:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EBB tar etter som jeg har forstått egentlige lite jobber på sommeren, men som sagt, kun hørt. Her vertfall porta noen S4 topper før ja, blandt annet faren til en kompis sine S4 topper (den jeg snakket om på Valle) Fungerte vertfall godt helt til reg.reima hoppte ett hakk å to:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vore greit å få gjort de når motoren først er ute, litt styr å ta den ut...men må vel kanskje ta de en anna gang da: bh : SKal bytte reg reima nå, 30 bøyde ventila e sikkert ikkje billi:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med EBB i dag. Han veit tydeligvis ka han gjer på. Portning av 2 topper og innsug til hybrid s4 rs4 spec med vektlegging på jevn dreiemoment kurve etter de ei forsto. ca 14 - 15000.- Grei pris de, men ei har ikkje råd til de nå: bh : Får fikse bensin eksos og kjøling først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.