Noen som vet om schvææær (stor) lukket tilhenger?

Anbefalte innlegg

Er muligens på jakt etter en mulighet for låne/leie en schvær lukket tilhenger for en helg.

Den største jeg har funnet så langt i distriktet for utlån er en 7,1m3 hos tilhengerspesialisten.

Så om noen vet om en større en eller annen plass så la gjerne jeg få vite om det ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er muligens på jakt etter en mulighet for låne/leie en schvær lukket tilhenger for en helg.

Den største jeg har funnet så langt i distriktet for utlån er en 7,1m3 hos tilhengerspesialisten.

Så om noen vet om en større en eller annen plass så la gjerne jeg få vite om det ;-)

 

Jeg har en henger med 8kvm plan (2x4m) (og 50cm karmer) men den er ikke lukket desverre.

Finnes kapell til den å 2m høyde men det har jeg ikke kjøpt ;) total vekten er 3,5t hvis du har lov å kjøre så mye med bilen.

Så alt er å bruke presenning,

 

Ellers kan du jo vurdere å låne en heste henger av noen har selv bruk det når jeg flyttet rommer vanvittig mye.

Men en fordel å få tak i en som er bra påpasset (blir spylt etter hver gang de har hatt dyr i den)

;)

 

men uansett skulle du være int i min henger så får du gi en lyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så noe i lokalavisen om et firma her som hadde bygget en henger for å kjøre blomster i . Den var DRITSVÆR!!! Men fortsatt beregnet for vanlig bil. Men blir jo litt langt for dere da... Men hør med en "blomster-Finn"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser Tilhengerspesialisten selger hengere som er opptil 14m3 : eek :

Men trenger ikke henger nå alikavel nå som ting ordner seg (flytting)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser Tilhengerspesialisten selger hengere som er opptil 14m3 : eek :

Men trenger ikke henger nå alikavel nå som ting ordner seg (flytting)

 

Det var jo bra..

De selger sikker større og for de har noe tilsvarende min henger med 2m kapell blir den 16m3..

Men 3,5tonn er jo maks uansett på personbil.. men skal du flytte møbler går er det jo litt før du er oppe i 3,5tonn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.