Anbefalte innlegg

Prøver å høre litt her, da mine mekanikerkunnskaper ikke er av di alle største.

 

Har et irriterende problem med at servoen kommer og går på Rado'n. Har etterhvert lagt merke til at jeg mister den hvis jeg kjører litt hard, drar bilen litt på gir ved igangkjøring og lignende.

Den kan da være borte hele resten av dagen, også når bilen har stått i ro en god stund.

 

Har sjekket reima for slakk, men den virker grei. Forrige eier sier han byttet pumpa, men det ser ikke ut til å ha virket særlig bra.

 

Noen som har tips om hva dette kan være?

 

Så et spørsmål som kanskje er heeeeelt på viddene: Har dårlig clutch, men den ble byttet rett før jeg kjøpte bilen (april07). Mistenker luft i systemet. Er det samme system for væsken til servo og clutch?

 

Nå kan jeg virke jævli dum, og få noen : haha : : haha : , eller jeg kan bli :) fordi jeg antagligvis har funnet feilen... Men litt : haha : må man tåle :)

 

Håper noen kan hjelpe meg med den her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan svare meg på dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er litt på villspor her... men; Kan være "reimhjulet" som er slitt og at reima slipper/spinner. (Den med 3 bolter)

2-300 for ny hos VW

HPIM0072-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du burde ha hørt det hvis det var sluring av reim eller hjul.. Har nesten samme greia, bare at servoen min kutter ikke, den blir bare hardere hvis motor osv er ordentlig varm.. Kan det være dårlig/gammel servo-olje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så et spørsmål som kanskje er heeeeelt på viddene: Har dårlig clutch, men den ble byttet rett før jeg kjøpte bilen (april07) Mistenker luft i systemet. Er det samme system for væsken til servo og clutch?

 

det er ikke samme nei, clutchen går på samme beholder som bremseværska

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være dårlig/gammel servo-olje?

 

Det kan det være. Har ingen anelse om tilstanden på denne. Kan jo prøve å flushe systemet. Takk for tipset :)

 

det er ikke samme nei, clutchen går på samme beholder som bremseværska

 

Okei, så det vil si at ved å lufte bremsene, så kan jeg faktisk oppleve å få bedre clutch? Eller vil lufta ligge i "Cluch-delen" av systemet, og må luftes for seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller vil lufta ligge i "Cluch-delen" av systemet, og må luftes for seg?

 

Korrekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var no drit... jaja, får vel vente til jeg hvertfall får opp panseret igjen. presterte å ryke wire'n til panseråpneren igår, når jeg skulle få en mekaniker til å kikke på radiatoren som lekker. Skal det ingen ende ta?!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.